Milstolpar :)

Nu när första halvåret är passerat så lägger vi upp en liten lista på Charlies milstolpar..


19/4: Charlie kommer till världen genom ett planerat snitt kl. 08:25 och väger 3728g och är 50 cm lång

21/4: Kommer hem från sjukhuset, farfar kommer förbi på kvällen och tjuvtittar på mig:)

24/4: 5 dagar gammal är jag på mitt första besök, hos gammelfarmor och gammelfarfar

22/5: Mitt första leende, och naturligtvis var det INTE till mamma och pappa utan farmor :)

29/5: Födelseannons i Sundsvalls Tidning

17/7: Döptes till Rolf Charlie Ove Andersson i Stöde kyrka, dopprästen hette Douglas Willman och faddrar blev morbror Adrian och kusin Alexander

20/7:
Vänder på mig från rygg till mage medvetet när jag är 3 månader

26/7: Jag skrattar för första gången

30/7: Åkte tåg första gången, ända till Göteborg med tågbyte i Stockholm

10/8:
Sitter själv, inte så jättelänge än men utan stöd

11/8:
Å andra hållet dvs mage till rygg

26/9: Badade på badhus första gången, i Matfors

30/9:
Tar sig framåt i något som påminner om ålning eller simmning

5/10:
Första tanden

11/10: Andra tanden

14/10: Första magsjukan

21/10: Står i krypställning, men kommer inte iväg

Tror vi fått med allt "viktigt" som hänt :)

På återseende :)



Kommentarer
Postat av: Farmor

GULLUNGE!

2010-10-21 @ 21:39:41
URL: http://www.cukids.se
Postat av: Sophie

Åh härlig lista! Så kul och se. Och lika söt som vanligt! Hoppas de är bra med?



Kramar

2010-10-28 @ 19:26:52
URL: http://ljuvt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0